Adana escort Alanya escort Anadolu yakası escort ankara escort Antalya escort Ataköy escort Avcılar escort Avrupa yakası escort Bahçelievler escort Bahçeşehir escort Bakırköy escort Başiktaş escort Beylikdüzü escort bodrum escort bayan Bodrum escort Bursa escort Denizli escort Diyarbakır escort Esenyurt escort Eskişehir escort Etiler escort Fatih escort Gazinatep escort Halkalı escort istanbul escort İzmir escort İzmit escort Kadıköy escort Kayseri escort Kocaeli escort Konya escort mecidiyeköy escort Kurtköy escort Kuşadası escort Malatya escort Maltepe escort Mecidiyeköy escort Mersin escort Nişantaşı escort Pendik escort Muratpaşa escort Şirinevler escort Şişli escort Taksim escort Ümraniye escort ataşehir escort kartal escort

deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler ecoplay deneme bonusu veren siteler 2023 cardsthatgive.org virginiawinefestival.org/ deneme bonusu https://playdotjs.com/ deneme bonusu veren siteler

Belediye personeline eğitim...

GÖLBAŞI 21.10.2023 - 10:16, Güncelleme: 21.10.2023 - 10:16
 

Belediye personeline eğitim...

Gölbaşı Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından personele yönelik, iletişim, sorun yönetimi, kriz yönetimi ve kurumsal itibarın korunması gibi başlıkların olduğu eğitim programı başlatıldı.

Hizmet belediyeciliğinde ön plana çıkan Gölbaşı Belediyesi, vatandaşlarla iletişimi güçlendirmek için personele yönelik eğitim programı başlattı. Eğitimin ilk gününe Selçuk Üniversitesi eski dekanı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi kurucu Dekanı Prof. Dr. Enderhan Karakoç katıldı. Karakoç, personele empatinin önemi, iletişim kurarken dikkat edilmesi gerekenler, iletişim yöntemleri, iletişimde önemli olan unsurlar hakkında bilgi verdi. Samimi bir ortamda geçen programa Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek, birim müdürleri ve personel katıldı. İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından 19 Ekim- 24 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek eğitimler sırasında belediye çalışanlarına, sorun yönetim süreci, sorun yönetimi uygulaması, sorun yönetimi sağladığı faydalar, kriz tanımı, krizi meydana getiren etkenler, potansiyel krizlerin saptanması, kriz yönetimi stratejileri ve maddeleri, kriz yönetimi planı, kriz yönetimi ekibi, kriz iletişimi, kurumsal iletişim ve kurum kimliği, sosyal sorumluluk, itibar nasıl yönetilir, kurumsal itibarın korunması, kurumsal itibarın sağladıkları, itibar yönetimi değerlendirilmesi, kurum içi iletişim ve kurum içi halkla ilişkiler konu başlıkları altında sunumlar yapılacak. “HEDEFİMİZ EN İYİ HİZMETİ VERMEK” Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek “Personelimizin vatandaşlarla iletişim kurarken nelere dikkat etmesi gerektiğini öğrenmesi, olası kriz anlarında gerekli çözüm yollarını bulmasını sağlamak için eğitimler başlattık. Hedefimiz ailemiz dediğimiz Gölbaşılı vatandaşlarımıza en alt kademeden en üst kadememize kadar en iyi hizmeti vermek.” dedi.      
Gölbaşı Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından personele yönelik, iletişim, sorun yönetimi, kriz yönetimi ve kurumsal itibarın korunması gibi başlıkların olduğu eğitim programı başlatıldı.

Hizmet belediyeciliğinde ön plana çıkan Gölbaşı Belediyesi, vatandaşlarla iletişimi güçlendirmek için personele yönelik eğitim programı başlattı. Eğitimin ilk gününe Selçuk Üniversitesi eski dekanı, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi kurucu Dekanı Prof. Dr. Enderhan Karakoç katıldı. Karakoç, personele empatinin önemi, iletişim kurarken dikkat edilmesi gerekenler, iletişim yöntemleri, iletişimde önemli olan unsurlar hakkında bilgi verdi.

Samimi bir ortamda geçen programa Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek, birim müdürleri ve personel katıldı.

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafından 19 Ekim- 24 Ekim tarihleri arasında gerçekleştirilecek eğitimler sırasında belediye çalışanlarına, sorun yönetim süreci, sorun yönetimi uygulaması, sorun yönetimi sağladığı faydalar, kriz tanımı, krizi meydana getiren etkenler, potansiyel krizlerin saptanması, kriz yönetimi stratejileri ve maddeleri, kriz yönetimi planı, kriz yönetimi ekibi, kriz iletişimi, kurumsal iletişim ve kurum kimliği, sosyal sorumluluk, itibar nasıl yönetilir, kurumsal itibarın korunması, kurumsal itibarın sağladıkları, itibar yönetimi değerlendirilmesi, kurum içi iletişim ve kurum içi halkla ilişkiler konu başlıkları altında sunumlar yapılacak.

“HEDEFİMİZ EN İYİ HİZMETİ VERMEK”

Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek “Personelimizin vatandaşlarla iletişim kurarken nelere dikkat etmesi gerektiğini öğrenmesi, olası kriz anlarında gerekli çözüm yollarını bulmasını sağlamak için eğitimler başlattık. Hedefimiz ailemiz dediğimiz Gölbaşılı vatandaşlarımıza en alt kademeden en üst kadememize kadar en iyi hizmeti vermek.” dedi.

 

 

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve golhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.